Komornik przyjmuje interesantów w każdy wtorek w godz. od 9:00 do 14:00.
(możliwe jest umówienie innego terminu spotkania)

Dane kontaktowe znajdują się w zakładce „Kontakt”

Informacje o toku postępowania można uzyskać bezpośrednio w kancelarii komornika lub pisemnie pocztą tradycyjną. Z uwagi na ochronę danych osobowych i braku możliwości weryfikacji osoby dzwoniącej, telefonicznie nie są udzielane szczegółowe informacje o toku postępowania.

Wnioski i oświadczenia w toku postępowania mogą być składane pisemnie lub ustnie do protokołu.

Akta postępowania egzekucyjnego udostępniane są stronom po wcześniejszym umówieniu terminu.

Wpłat dokonywać można na rachunek bankowy lub bezpośrednio w kancelarii komornika.

Rachunek bankowy:   68 1090 1665 0000 0001 4286 8447

Santander Bank Polska S.A. z/s w Warszawie
al. Jana Pawła II 17
00-854 Warszawa

iban: PL 68 1090 1665 0000 0001 4286 8447

KOD SWIFT/BIC: WBKPPLPP

Wpłaty należy dokonywać tytułem: imię i nazwisko + sygn. akt.
(KM …/…, GKM …/…, KMS …/…, KMP …/…)

Do pobrania*:

Wzór druku wpłaty na rachunek bankowy Włącz wyświetlanie obrazów

Oświadczenie majątkowe – formularz kancelaryjnyWłącz wyświetlanie obrazów

Wzór ogólnego wnioskuWłącz wyświetlanie obrazów

Formularz skargiWłącz wyświetlanie obrazów

*Korzystanie z udostępnionych wzorów wniosków/pism nie jest obowiązkowe.